Považují Vás v práci za slabého? Toto jsou 4 způsoby, jak si napravit reputaci

Nezáleží na tom, jak dlouho jste v práci, občas prostě sklouznete a aniž byste si to uvědomili, do pohodlné rutiny, která Vám vyhovuje. To znamená, že si práci snažíte zjednodušit, ale to nefunguje na sto procent, možná dokonce začnete být nedůslední. To vše se však promítá do toho, jak Vás vnímají Vaši kolegové a samozřejmě i šéf. Na pracovišti najednou mohou mít pocit, že jste nejslabší článek.

Do té doby jste však možná byli považováni za kvalitního zaměstnance, jehož zaměstnavatel potřebuje. Pokud se však Váš výkon najednou sníží, může to způsobit, že Váš nadřízený začne uvažovat nad tím, že Vás nahradí. Přečtěte si čtyři jednoduché řešení, které zachrání Vaši reputaci a Vašemu nadřízenému ukáže jakého zaměstnance ve Vás má.

1. Odveďte perfektní práci při jednoduchých úkolech

Pokud Vám totiž Váš nadřízený začne důvěřovat, bude si jistý, že tak, jak jste pozorní a perfekcionisti při drobných úkolech, bez obav Vám může svěřit i větší a náročnější úkoly. Ukazujte na drobnostech, že jste dostatečně dobří a takto nenápadně přesvědčíte šéfa, že si hravě poradíte s výzvami.

2. Staňte se mentorem nového zaměstnance

Máte v práci nového člověka? Ujměte se ho. Buďte mu nápomocní, seznamte ho s procesy, vysvětlujte mu, jak to na Vašem pracovišti chodí. Takto částečně ulehčíte Vašemu nadřízenému, ​​což je skvělý způsob, jak mu ukázat, koho ve Vás má.

3. Myslete o krok dopředu

Myslet dopředu je skvělý nápad, kterým potěšíte Vašeho nadřízeného. Jak na to? Zamyslete se nad tím, co se stane, když Vaše role nebo projekt skončí. Ukažte Vašemu šéfovi, že jste angažovaní a proaktivní, přicházejte s návrhy, jak dál.

4. Udělejte něco důležité, aniž by Vám to někdo nařídil

V každé práci je velmi jednoduché sklouznout do "pasti" provádění pouze toho, co Vám bylo přiděleno. Dostanete roli, splníte ji a čekáte na další. Děláte to, co máte a doufáte, že to bude nadřízeným oceněno. Asi Vás zklameme, ale v některých firmách to prostě nestačí. Aby si Vás nadřízený všiml, je dobré připomenout se nějakou odlišnou aktivitou. Například pokud uděláte něco, co od Vás nebylo žádané, nebo přinesete zajímavý nápad. Začněte o sobě vytvářet obraz zaměstnance, který se snaží a stará, aby společnost, ve které pracuje, pokračovala.

Váš tým DŽOB