Nejčastější dotazy firem

  1. Jak zveřejnit nabídku práce?

    Po přihlášení do firemního účtu, přihlásit se můžete ZDE, kliknete na NABÍDKY PRÁCE, kde snadno vytvoříte novou pracovní nabídku. Po vyplnění povinných položek zvolte „ZVEŘEJNIT ANO“.

  2. Je možné zařadit nabídku práce u jedné pracovní pozice do více oborů a krajů?

    Při zadávání nabídky práce můžete zvolit libovolný počet oborů, pozic i lokalit. Doporučujeme Vám však věnovat oborům i lokalitám zvýšenou pozornost, abyste tak omezili zájem nevhodných kandidátů a zaměřili se tak na ty, kteří Vám přinesou požadovaný výsledek. Příklad: Hledáte Sekretářku. V oboru Administrativa zvolíte pozice Sekretářka, Administrativní pracovník, Technicko-administrativní pracovník, Asistent/ka, Referent/ka a nakonec celý obor Administrativa. Tímto způsobem usnadníte uchazeči o zaměstnání vyhledávání nabízené pracovní pozice.

  3. Je možné upravit či aktualizovat pracovní nabídku?

    Ano. Vytvořenou nabídku práce je možné libovolně aktivovat, upravovat, nahlížet do ní a odstraňovat v sekci „NABÍDKY PRÁCE“. Vždy dbejte na to, aby informace byly aktuální a co nejpřesnější.

  4. Je možné v pracovní nabídce práce skrýt IČO nebo telefon?

    Ano, je možné obojí. Při zadávání pracovní nabídky zvolte možnost „SKRÝT IČO“, „SKRÝT TELEFON“.

  5. Kolik zaměstnanců firmy může mít přístup do firemního profilu?

    Do vašeho firemního účtu je možné přidávat nové kontaktní osoby v „PROFILU FIRMY“. Počet kontaktních osob není omezen. Každá kontaktní osoba má svůj e-mail a heslo, pod kterým se přihlásí.

  6. Musí být v pracovní nabídce práce uveřejněn plat?

    Nemusí, nejedná se o povinné pole. Přesto však doporučujeme plat uvádět, protože i na základě platu si uchazeč o zaměstnání volí, zda na danou inzerci bude reagovat či ne.

  7. Kde uvidím odpovědi uchazečů na pracovní nabídku?

    Všechny odpovědi na Vaše pracovní nabídky budete automaticky dostávat na Váš e-mail, který jste uvedli. Zároveň po přihlášení do firemního účtu se odpovědi uchazečů přehledně zobrazují v sekci „REAKCE NA NABÍDKY“.

  8. Je možné prohlížet databázi uchazečů zdarma?

    Ano. Vstup, prohlížení i vyhledávání uchazečů je zdarma.

  9. Kolik stojí inzerce?

    Více informací naleznete v našem ceníku.

  10. Je možné změnit název firmy?

    Při registraci firmy se název firmy vyplní dle identifikačního čísla uvedeného v obchodním rejstříku. Pokud si přejete upravit údaje o firmě, včetně názvu společnosti, v profilu firmy zvolte položku „UPRAVIT ÚDAJE O FIRMĚ“. Zde můžete název změnit. Nezapomeňte provedenou změnu uložit.

  11. Pokud máte jakýkoliv jiný dotaz, prosím, kontaktujte nás na telefonu +420 774 741 451 nebo e-mailu info@dzob.cz